Eerste dagen

10 november 2010

Mambo! (Jambo is voor toeristen)

Even een korte blog. Voor degene die het nog niet weten, ik ben veilig aangekomen en mijn bagage uiteindelijk ook!

Heb de eerste drie dagen orientatiedagen gehad, en ga morgen naar mijn project toe! Blijkbaar toch niet in Nairobi, maar in Ngong Town. Het schijnt daar erg mooi te zijn dus dat is goed!

Voor degene die stroopwafels, andijvie of gewoon een kaartje willen sturen is hier het adres:

Tunza's children home
P.O. Box - 824-00515
Nairobi
Kenya   (volgens mij is dit de goede;))

Ik  heb ook een nieuw nummer: 0712349248

Ik heb nog niet veel gedaan de eerste dagen dus heb ook niet veel te vertellen. Alles gaat op de keniaanse manier, we doen dus lekker rustig aan. Ik heb wat informatie gekregen en ben een dagje naar Nairobi geweest. En in de namiddag gaan we met wat vrijwilligers naar een bar voor een biertje. Heel leuk en gezellig dus hier in Buruburu, maar heb ook erg veel zin om naar het project te gaan!

Aan het eind van deze maand begint het work camp. Dit doe je normaal de eerste weken maar er waren te weinig aanmeldingen. Ergens diep in de jungle aan de grens van Tanzania gaan we met heel veel vrijwilligers de plaatselijke bevolking helpen met bijvoorbeeld het bouwen van scholen en huizen. Dit doen we drie weken lang, daarna gaan we gewoon weer terug naar ons eigen project.

Ik schrijf later een langere en interessantere blog,
moet nu weer gaan! kus

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bol:
    10 november 2010
    He Gees,

Ziet er mooi uit daar op de website (http://www.tunzachildrenscentre.com/). Er staat alleen een andere PO box bij contact ;-).

X